V-am pregătit informații despre transportatorul pe care îl puteți utiliza și metode de plată satisfăcătoare.
Desigur, planificăm și alte alternative în viitor pentru a face cumpărăturile dvs. cele mai bune.

Opțiuni de transport

Cum vă pot fi ridicate sau livrate bunurile?

O prezentare generală a locurilor în care mărfurile pot fi ridicate personal sau transportatorii pe care le puteți alege în magazinul nostru electronic sau în locuri.
Preturile pentru transport si eventual ambalare sunt intotdeauna afisate actual in cos, in functie de dimensiunile si greutatea coletului.

Colectare personală (gratuit) - NE PREGĂMĂM

Puteti ridica marfa comandata direct din magazin gratuit.
Veți putea folosi această opțiune în viitor, lucrăm la ea.

Urgent Cargus (DPD / DHL / PPL) - Transport de colete

Greutate maximă de transport până la 31,5 kg.
El va veni la tine oriunde vrei tu. El trimite informații despre livrarea mărfurilor printr-un e-mail cu informații despre momentul livrării, cantitatea de numerar la livrare și numărul expedierii acesteia. Expedierea este de obicei livrată a doua zi după colectare după trimiterea expedierii. Dacă nu sunteți găsit, mărfurile vă sunt livrate a doua zi), atunci acestea vor fi depozitate pentru câteva zile la colet. În ziua livrării, vi se trimite în prealabil o notificare cu o fereastră de timp în care se livrează lotul și cu un contact către șoferul care livrează.

Toți șoferii sunt echipați cu un terminal de plată mobil și o imprimantă. Sunteți liber să decideți asupra modului de plată în momentul primirii expedierii.

Puteți monitoriza în mod constant mișcarea pachetului în sistemul DPD (https://www.dpd.com/ro/ro/) , PPL la www.cargus.ro (www.ppl.cz).

Urgent Cargus (DHL / PPL) - Transport supradimensionat

Greutate maximă de transport de la 30 la 2500 kg. 
El va veni la tine oriunde vrei tu. El trimite informații despre livrarea mărfurilor printr-un e-mail cu informații despre momentul livrării, cantitatea de numerar la livrare și numărul expedierii acesteia. Expedierea este de obicei livrată a doua zi după colectare după trimiterea expedierii. Dacă nu sunteți găsit, mărfurile vă sunt livrate a doua zi). În ziua livrării, vi se trimite în prealabil o notificare cu o fereastră de timp în care se livrează lotul și cu un contact către șoferul care livrează. Transportul se livrează la prima ușă a sediului destinatarului, cu condiția ca locul de livrare a lotului să permită manipularea cu un camion cu ridicare joasă. În caz contrar, locul de acceptare a lotului este marginea (fața hidraulică) a vehiculului de livrare.

Toți șoferii sunt echipați cu un terminal de plată mobil și o imprimantă. Sunteți liber să decideți asupra modului de plată în momentul primirii expedierii.

Acceptare și reclamații

La primire, verificați integritatea ambalajului. Acceptând expedierea, confirmați că ați primit transportul fără defecte evidente.
Dacă ambalajul este deteriorat, spuneți direct șoferului.
Dacă constatați că conținutul transportului este deteriorat după primire și despachetare, informați transportatorul în termen de 3 zile lucrătoare.
Vă recomandăm să obțineți documentația foto a stării expedierii imediat după despachetare.

Optiuni de plata

Cum pot fi plătite bunurile cu noi?

O posibilă prezentare generală a modalităților de plată pentru bunurile dvs. în magazinul nostru electronic.

Ramburs la livrare - plata la primire

Veți plăti marfa către transportator la livrare, direct la adresa specificată de dumneavoastră.
Vă rugăm să pregătiți întotdeauna suma necesară pentru a accelera livrarea expedierii.
Pentru majoritatea transportatorilor, este, de asemenea, posibil să plătească cu cardul prin terminalul lor de plată, să informeze despre acest transportator sau să-i contacteze direct.

- Plătiți o taxă de livrare ramburs (afișată în coș).
- Livrările către România sunt facturate în RON (Lei). Transportatorul va recalcula la tariful zilnic curent în ziua livrării și va fi încasat în RON (Lei).
- Vă vom informa despre evoluția comenzii la adresa dvs. de e-mail.

Transfer bancar - plata in avans

Bunurile comandate pot fi plătite în avans în contul nostru.

- Dupa trimiterea comenzii va vom trimite o factura in avans cu date de plata (numar cont, simbol variabila si suma).
- După creditarea plății în contul nostru, vă vom trimite marfa, deci timpul depinde de creditarea sumei către noi.
- Vă vom informa despre evoluția comenzii la adresa dvs. de e-mail.
- Livrările către România sunt facturate în RON (Lei).

Numărul contului bancar (RON / Lei): 0072173105080001/RNCB
IBAN: RO63RNCB0072173105080001 , SWIFT: RNCBROBUXXX

Plată online cu cardul - transfer fără numerar prin gateway de plată

Mărfurile comandate pot fi plătite prin intermediul gateway-ului de plată online, în siguranță și imediat! Folosim gateway-ul internațional de plată GoPay, care este folosit de cele mai mari magazine electronice din țara noastră.

- După finalizarea comenzii, ești redirecționat către gateway-ul de plată, unde poți efectua comod o plată imediată a comenzii în modul pe care îl alegi.
- Plata se face in cateva minute in majoritatea cazurilor, astfel incat sa putem pregati marfa in cel mai scurt timp.
- Vă vom informa despre evoluția comenzii la adresa dvs. de e-mail.
- Livrările către România sunt facturate în RON (Lei).

Alte metode de plata

În cadrul gateway-ului de plată GoPay, oferim și alte metode de plată și anume:
Transfer online instantaneu, Paysafecard, superCASH, cont GoPay, Masterpass, Google Pay.

Bunurile livrate rămân proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de cumpărare, în sensul prevederilor în vigoare ale § 443 - 446 din Codul comercial. z., resp. § 601 comercial de.
Nu ezitați să ne adresați orice întrebări referitoare la condițiile de livrare și plată.

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat la comparație.