Termeni si conditii generale de achizitie in magazinul online Fenozashop.ro

Articolul I.

DISPOZIȚII INTRODUCTORIE

1.1 Aceste condiții generale de afaceri se aplică comenzii de bunuri în magazinul online www.fenozashop.ro, operat de FENOZA s.r.o. cu scaunul Sv. Cecha 360, Prstne, 760 01 Zlin, Republica Cehă, VAT: CZ02106647, o societate înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno, Secțiunea C, insert 80298.

1.2 Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. [fenozashop.ro] isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor

Legea 365/2002 privind comertul electronic

1.3 [fenozashop.ro] garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul [fenozashop.ro] si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.

1.4 Intregul continut al site-ului [Fenoza eshop.ro] - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea [FENOZA s.r.o.] si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul [FENOZA s.r.o.]  a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

1.5 Domeniul [www.fenozashop.ro] este detinut de catre [FENOZA s.r.o.]. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.

1.6 Produsele prezentate pe [fenozashop.ro] sunt comercializare de [FENOZA s.r.o.]. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

1.7 Operatorul poate fi contactat prin e-mail: comert@fenozashop.ro, la care se va răspunde în termen de 5 zile lucrătoare de la livrarea mesajului de e-mail.

Telefon la: +40 752641872, în zilele lucrătoare de la 8:00 la 17:00.

Articolul II.

PRETURI SI MARFURI

2.1. Operatorul magazinului online fenozashop.ro (denumit în continuare „operatorul”) este plătitor de TVA.

2.2. Toate prețurile afișate pe site-ul magazinului online www.fenozashop.ro (denumit în continuare „magazin sau eshop”) sunt listate cu TVA.

2.3. Operatorul și clientul pot conveni să acorde un depozit cumpărătorului și vânzătorului în suma convenită.

2.4. In cazul in care bunurile pentru care s-a asigurat depozitul nu sunt livrate din orice motiv, operatorul se obliga sa restituie depozitul cumparatorului in termen de 14 zile de la data retragerii partii contractante din contractul de cumparare.

2.5. Operatorul are dreptul de a compensa pretențiile sale care decurg din contractul de cumpărare împotriva cumpărătorului cu dreptul cumpărătorului la rambursarea depozitului, în special dreptul la indemnizație de încetare, dreptul la plata unei penalități contractuale, daune-interese și dobândă de întârziere.

2.6. Cumpărătorul recunoaște că pot exista cazuri în care între Vânzător și Cumpărător nu se încheie niciun contract, mai ales dacă Cumpărătorul comandă mărfuri la un preț publicat din greșeală din cauza unei erori în sistemul informatic intern al Vânzătorului, Vânzătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare, chiar și după ce Cumpărătorul a primit un e-mail de confirmare a comenzii sale. Într-un astfel de caz, Vânzătorul informează Cumpărătorul despre astfel de fapte. Exemple de cazuri în care poate apărea un preț publicat incorect sunt următoarele:

- pretul marfii este incorect la prima vedere (ex. nu tine cont de pretul de achizitie);

- una sau mai multe cifre raman sau lipsesc din pretul marfii;

- reducerea la bunuri depășește 50% fără ca bunurile să facă parte dintr-o campanie specială de marketing sau un eveniment de vânzare marcat cu un simbol special.

Vânzătorul arată că sistemul informatic precizează automat că mărfurile cu prețuri evident incorecte precizează că mărfurile sunt reduse, resp. În cazul în care există îndoieli dacă mărfurile sunt cu adevărat reduse sau există o eroare evidentă în prețul mărfurilor, Cumpărătorul este, prin urmare, obligat să contacteze Vânzătorul și să verifice informațiile despre corectitudinea prețului.

Articolul III.

COMANDA DE MARFURI

3.1. Marfa va fi livrata cumparatorului la pretul valabil la momentul comenzii.

3.2. Consumatorul cumpărător are posibilitatea de a se familiariza cu prețul total, inclusiv TVA și toate celelalte taxe (PHE, etc.) înainte de plasarea comenzii.

3.3. Acest pret va fi precizat in comanda si in mesajul de confirmare a primirii comenzii de marfa.

3.4. Consumatorul cumpărător are posibilitatea de a se familiariza cu acest fapt înainte de efectuarea comenzii, atâta timp cât oferta sau prețul rămâne valabil.

3.5. În cazul mărfurilor speciale la comandă sau a mărfurilor care nu sunt în stoc, operatorul va confirma în prealabil cumpărătorului prețul și data livrării prin telefon/e-mail. Operatorul are dreptul de a modifica prețul mărfurilor înainte de acceptarea ofertei de către consumator datorită situației actuale a pieței și în funcție de evoluția cursului de schimb EUR față de valute străine. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu o astfel de modificare, acesta nu acceptă oferta și aceasta nu este implementată.

3.6. Preturile speciale ale produselor individuale sunt valabile pana la data specificata sau pana la epuizarea stocurilor. Imediat ce astfel de bunuri sunt epuizate, operatorul anunță clientul despre situație. O înlocuire alternativă este apoi convenită cu clientul sau comanda este anulată. Prin trimiterea unei comenzi pentru bunuri selectate, clientul confirmă caracterul obligatoriu al comenzii sale și este de acord cu acești Termeni și Condiții Generale pentru achizițiile din acest magazin online.

3.7. După trimiterea comenzii, clientul va vedea informații despre includerea comenzii sale în sistemul de comenzi e-shop, clientul având posibilitatea de a imprima comanda.

3.8. În cazul în care clientul completează corect adresa de e-mail în momentul plasării comenzii, i se va livra o copie a comenzii ca confirmare a introducerii comenzii în sistemul de comenzi e-shop.

3.9. Dacă informațiile privind trimiterea comenzii nu sunt afișate sau o copie a comenzii nu este livrată la adresa de e-mail specificată, contactați operatorul cât mai curând posibil.

3.10. Operatorul își rezervă dreptul de a respinge comanda în termen de 3 zile lucrătoare de la primire.

3.11. În cazul unei solicitări de trimitere a unei facturi în avans, este necesar să contactați departamentul de facturare prin email comert@fenozashop.ro.

3.13. Acordați o atenție deosebită completării datelor în comandă pentru a evita erorile de facturare.

3.14. Orice corecții ulterioare ale facturii deja emise sunt posibile (nu revendicare), dar nu mai târziu de data de 10 a lunii următoare datei emiterii facturii, după consultarea prealabilă a departamentului de contabilitate.

3.15. În cazul oricărei ambiguități, vânzătorul, resp. reprezentantul său sau angajatul acestuia, dreptul de a contacta clientul prin intermediul informațiilor de contact furnizate de acesta și, prin urmare, este în interesul clientului să introducă aceste informații în mod veridic și conștiincios.

Articolul IV.

COMANDA DE MARFURI

4.1. Operatorul oferă o garanție de calitate pentru obiectul achiziției cumpărătorului, care este consumator, pe o perioadă de 24 de luni de la primirea mărfii de către cumpărător. În cazul în care producătorul mărfurilor oferă o garanție mai mare de 24 de luni, se aplică perioada de garanție specificată de producător dacă vânzătorul precizează perioada de garanție pe site-ul www.fenozashop.ro.

4.2. În cazul în care cumpărătorul nu este consumator, operatorul oferă o garanție pentru obiectul achiziției, numai în cazurile și în măsura garanției prevăzute pentru obiectul achiziției de către producător.

4.3. Ca garanție a calității, operatorul se obligă ca articolul să fie adecvat utilizării în scopul obișnuit sau că își va păstra proprietățile obișnuite pe perioada de garanție (perioada de garanție).

4.4. Perioada de garanție începe de la data primirii mărfii de către cumpărător.

4.5. Operatorul nu este răspunzător pentru defectele și daunele aduse obiectului de cumpărare cauzate de un eveniment extern, intervenția neprofesională a cumpărătorului sau a unui terț sau utilizarea sau întreținerea obiectului de cumpărare contrar instrucțiunilor de utilizare sau instrucțiunilor de întreținere. De asemenea, operatorul nu este responsabil pentru uzura obiectului achiziționat cauzată de utilizarea normală.

4.6. Operatorul nu este responsabil pentru defect(e)

a. obiectul de cumpărare vândut la un preț mai mic, dacă s-a convenit un preț mai mic pentru acest defect/defecte,

b. constând în uzura obiectului de cumpărare cauzată de utilizarea normală a acestuia,

c. gradul adecvat de utilizare sau uzură a articolului de cumpărare folosit pe care îl avea articolul cumpărat când a fost preluat de cumpărător; sau

d. dacă rezultă din natura obiectului cumpărării.

4.7. La depunerea unei reclamații, vă recomandăm să prezentați un document fiscal care să dovedească achiziționarea bunurilor revendicate.

4.8. Perioada de rambursare pentru reclamații este de 14 zile de la data emiterii notei de credit. În cazul în care clientul anulează o comandă care a fost plătită în avans în cont, perioada de rambursare este de 14 zile.

4.9. Documentul de cumpărare servește drept certificat de garanție. In cazul unei reclamatii, contactati-ne prin formularul de pe site, email comert@fenozashop.ro, sau sunati la +40 752641872. Trimiteti marfa revendicata la adresa ATC MAVIAL GROUP, Strada Progresul, nr. 58, 300440 Timisoara / Romania.

4.10. Puteți descărca formularul de reclamație: https://fenozashop.ro/img/cms/Dokumenty/formular-de-reclamatie_fenozashop-ro.pdf. Procedura completă de reclamație poate fi descărcată: https://fenozashop.ro/img/cms/Dokumenty/regulamentul-de-reclamari_fenozashop-ro.pdf.

4.11. Clientul sau destinatarul mărfii este obligat să verifice integritatea ambalajului și dacă transportul prezintă semne evidente de deteriorare. În propriul său interes, ar trebui să verifice corectitudinea mărfurilor livrate și, în cazul unor discrepanțe în primirea lotului, să întocmească un proces-verbal de încălcare a coletului cu șoferul. În caz de deteriorare sau alte nereguli, clientul este obligat să contacteze imediat operatorul e-shop-ului.

4.13. Declarăm că produsele din magazin îndeplinesc cerințele standardelor armonizate relevante ČSN / EN și, eventual, alte reglementări normative.

4.14. În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii on-line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.fenozashop.ro, vă informăm cu privire la existența și la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil on-line, în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

Articolul V.

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL

5.1. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a indica un motiv în termen de 14 zile din ziua următoare zilei în care consumatorul sau un terț desemnat de consumator (altul decât transportatorul) preia bunurile.

5.2. Pentru a-și exercita dreptul de retragere din contractul de cumpărare, consumatorul trebuie să informeze operatorul cu privire la retragerea sa din contractul de cumpărare sub forma unei acțiuni în justiție unilaterală (de exemplu prin scrisoare trimisă prin intermediul furnizorului de servicii poștale, fax sau e-mail). ). Consumatorul poate folosi modelul de formular atasat pentru a se retrage din contractul de cumparare, insa nu este responsabilitatea acestuia.

5.3. Consumatorul este, de asemenea, îndreptățit să completeze și să trimită formularul de retragere în format electronic, care este disponibil pe site-ul web al operatorului www.strojni-pily.eu sau orice altă declarație fără ambiguitate. Puteți descărca modelul de formular aici. În cazul în care consumatorul face uz de această opțiune, operatorul îi va trimite imediat o confirmare de primire a acestei notificări de retragere.

5.4. Pentru a respecta termenul de retragere din prezentul contract, este suficient să trimiteți retragerea din contractul de cumpărare înainte de expirarea perioadei relevante.

5.5. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, operatorul va returna plata în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate sau expedierii bunurilor de către consumator, dacă consumatorul face dovada că a trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea survine mai întâi.

5.6. În condițiile articolului 5.5, Operatorul va returna toate plățile primite de la consumator, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a metodei de livrare alese de consumator, care este diferită de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de vanzatorul).

5.7. Pentru rambursări, operatorul va utiliza aceleași mijloace de plată utilizate de consumator pentru a efectua tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul declară în mod explicit altfel. În niciun caz consumatorul nu va suporta costuri suplimentare.

5.8. Bunurile vor fi returnate de către consumator fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data retragerii din contractul de cumpărare sau predate la adresa ATC MAVIAL GROUP, Strada Progresul, nr. 58, 300440 Timisoara / Romania. Termenul se consideră a fi respectat dacă consumatorul returnează bunurile înainte de expirarea a 14 zile.

5.9. În cazul în care bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate prin poștă obișnuită, consumatorul suportă costurile directe de returnare a bunurilor.

5.10. Consumatorul este responsabil numai pentru reducerea valorii bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor într-un alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora.

5.11. Cumpărătorul are drepturi conform art. V. numai dacă este consumator în sensul Legii nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare. Cumpărătorii care acționează în cadrul activităților lor de afaceri sau antreprenoriale nu au aceste drepturi.

Articolul VII.

PROTECȚIA DREPTURILOR DE AUTOR

7.1. Toate informatiile publicate pe e-shop-ul www.fenozashop.ro sunt protejate prin drepturi de autor. Produsele și serviciile listate pe magazinul electronic pot fi protejate prin drepturi de proprietate intelectuală.

7.2. Orice parte a magazinului electronic www.fenozashop.ro nu poate fi copiată electronic sau mecanic și pusă la dispoziția altor persoane fără acordul prealabil scris al deținătorului drepturilor de autor. Excepție fac fișierele și textele destinate tipăririi.

Articolul VIII.

RĂSPUNDEREA OPERATORULUI PENTRU DEFECTE ȘI PLÂNGERI

Conditiile raspunderii operatorului pentru vicii ale bunurilor/subiectului de achizitie sunt guvernate de Procedura de reclamatii a FENOZA, s.r.o. aflat pe site-ul operatorului www.fenozashop.ro.

Articolul IX.

ÎNȘTIINȚARE

9.1. Operatorul e-shop-ului își rezervă dreptul de a-l schimba sau modifica în orice moment și fără notificare prealabilă (imagini, parametri, texte, prețuri etc.). Pozele sunt luate de la producator si au caracter informativ, operatorul nu garanteaza acuratetea lor.

9.2. Toate informațiile orale și scrise cu privire la adecvarea și utilizarea bunurilor livrate sunt comunicate după cunoștințele vânzătorului. Acestea reprezintă însă doar valorile sale de experiență și informațiile pe care vânzătorul le-a obținut el însuși, de la producător sau de la furnizorul său.

9.3. Operatorul magazinului electronic își rezervă dreptul de a modifica prețul mărfurilor din comandă, în caz de eroare evidentă sau greșeală de scriere a prețului. În acest caz, clientul este informat și dacă nu este de acord cu propunerea, comanda va fi anulată la acord.

9.4. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa termenii și condițiile.

Aceste condiții comerciale sunt valabile începând cu 1.12.2021.

Acești termeni și condiții sunt valabili așa cum se precizează pe site-ul operatorului, în ziua încheierii contractului de cumpărare.

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat la comparație.